Automate your Marketing
with Womplify




 
mamaiyta's FotoPage

By: mama iyta

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]
Sunday, 27-Sep-2009 04:51 Email | Share | | Bookmark
SYAWAL 1430H

xtvt mlm raya -main bunga api
pg raya
acara penting - berposing beramai2
View all 5 photos...
Beraya di rumah Tok n Wan
Kali ni tok n wan beraya dgn 8 org anak 7 menantu (sbb sorang lagi menantu kena keje),28 org cucu dan seorang cicit.

Menu syawal kali ni : (gambar tak sempat nak snap)
1. Rendang ayam special - dari Tam (KL) n Cu (T'ganu)
2. Ketupat Palas/kuah kacang/kari daging/roti jala - Long (Pendang)
3. Nasi impit/Keaw teaw Goreng - Lang (Sg.Petani)
4. Laksa - Ndak (Alor Setar)
5. Bakso - Cik (Kulim)
6. MAMA IYTA n family - Bawak perut je...++ kek raya...he he he




Kek Gulung warna warni dari mama iyta...



Saturday, 5-Sep-2009 04:16 Email | Share | | Bookmark
XTVT RAMADAN 1430H

xtvt
 
 
View all 9 photos...
Lebih kurang 2 minggu lg nak raya kami membasuh rumah Tok n Wan di Kepala Bukit.
Rumah tok ni mmg setahun sekali kena cuci..sbb tak de sapa tinggal kat situ...Tok n Wan la ni duk di Pondok Ust.Fauzi di Yan.

Memandangkan tahun 2009 ni semua adik beradik papa berkumpul dan beraya bersama di rumah tok..maka rumah ni kenala cuci..

Walaupun tok n wan tak duk rumah ni tp ada gak penghuni lain dlm rumah iaitu cicakman n tikusman.Bersukaria depa kat situ.... jd byk ler bahan2 buangan depa atas lantai...
n terkini..rumah tu telah dimasuki air sbb hujan lebat yg tak henti2....maka lantai pun berlumpur....
Maka tahun ni tugas kami mencucinye..memandangkan yg lain2 ada urusan yg tak dpt dielakkan...

Seronok jugak main2 air ni..terutama Faiz n Qowi...tak yah la p Bkt Merah nak mandi manda.....
Mula2 mencuci

Qowi lapaq - berkelah dlm bonet keter

Akhirnye begini jdnye...berenang atas lantai

Sambil main air, sambil tgk katun


Friday, 12-Jun-2009 00:44 Email | Share | | Bookmark
Seronoknye di Langkawi 7 Jun 2009

Lokasi : Pantai Cenang - mandi manda
Lokasi:cable car - rupa faiz yg gayat dgn ketinggian
Lokasi : underwater world
View all 7 photos...













Sunday, 17-May-2009 12:59 Email | Share | | Bookmark
Majlis Pertunangan Mak Nor 16hb Mei 2009

Mak Nor
Mr Tunang
Brownies mama iyta
View all 18 photos...
upload gambar dulu la ye...citer nnt...tunggu...!!!


Thursday, 26-Mar-2009 16:57 Email | Share | | Bookmark
Gambar xtvt cuti sekolah baru ni

faiz-qowi tgh main bola blakang kedai tok ghani
faiz n awang...
tu dia Tok Ghani tgh soping apa ye......????
View all 6 photos...
Layan gambar je la....
kali ni balik bercuti di Kg Mama....Kulai Johor...world...world....world... he he he
Gambar adalah xtvt faiz n qowi...bermain di belakang kedai Tok Ghani....
Kebetulan masa kami ada situ....ada pasar lambak....maka ..cucu cucu Tok Ghani tu telah "mempokaikan" Atuk diaorang ler......
Rasanye Tok Ghani tu ulang alik ke Pasar Lambak tu ada ler...10kali kot.....
Tak pe la kan...sesekali.....

Selain tu xtvt faiz n qowi....di rumah sendiri....."Mari Bakar Kerang"...layan gambar je la....


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net